خدایا ببخششون...
تسلیت قلب صبورم



خــــــــــــــــــــــدايا....


خـــــــــــيلي ها دلـــــــمو شــــــــــــکستن


شــب بـــيا بـا هـم بــــريم ســـــراغـشون


مــــــــن نــــــــشونت مــــــــــــيدم


تــــــــــو بـــــــــــــبخشـشون .............

 



نظرات شما عزیزان:

یاسمن
ساعت12:57---25 شهريور 1392
چنگ می‌زنم به خیالت!
مشتم را که باز میکنم غمگین‌تر می‌شوم...
عطر دست‌هایت می پرد
کدام را نگه دارم؟!
خیالت را؟!
عطر دست هایت را؟!
آن روزهای از دست رفته را؟!
یا...؟!
هیچکدام …
من خواب و خیال نمیخواهم!
خودت را کم دارم!
یادت که نرفته؟
تو یک آغوش به من بدهکاری ...


فــــــــــرناز
ساعت0:01---5 شهريور 1392
سلام وب خوبی داری خوشحال میشم توی تبادل لینک بات شرکت کنم خبرم کن


قلمتــــــــ کوکـــــــ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:مطالب عاشقانه,عاشق,عشق,عکس,عکس های زیبا,درد,عکس,ساعت توسط mohammad| |



قالب جديد وبلاگ پيچك دات نت